onsdag 27 juni 2012

I väntan på semestern

Bra 2,5 vecka kvar nu.  Det känns i kroppen att den väntar på ledighet. Känns som om att jag varit på ett maraton lopp och närmar mig målet men någon flyttar på det hela tiden. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Okej, skall ta en lite update vad som har hänt de senaste veckan. Förra helgen var det midsommar. Den firades i Esse med super fint väder, god mat och gooa vänner. Med andra ord en perfekt kväll!
Måste oxå berätta att gubben och jag har bokat en stads semester till Amsterdam. Wohoo! Kommer att bli otroligt roligt att åka dit igen. Nu får jag se staden ''på riktigt'' och utan sjuka fötter, hoppas jag :) Oj så ja väntar. Har laddat ner en app till min telefon som har karta över Amsterdam. Den har oxå räknat upp restauranger, hotell, cafer, discon mm. och man kan välja ett ställe man vill till så visar app:en vägen. Bra va :)

10 things you need to know about Amsterdam :) check it out ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar