onsdag 4 september 2013

Hello!

Nu börjar bloggen vara lite under kontroll och för att underlätta för mig själv skall jag inte börja ändra på den nå mer, det blir liksom aldrig färdigt. Blogg torka har det definitivt varit men elämä on ;) Sommaren börjar sakta men säkert lida mot sitt slut men allt annat än höst väder har vi, sällan man kan gå med uppvikta byxor och t-skjorta i september. Min sommar har varit toppen. Bättre blev den mot slutet då jag hade min semester, surprise surprise! Några resor blev gjorda, några konserter upplevda, övernattning hos bästa esse familjen och hos vasa vännerna och för att inte glömma vinsten i årets oxisgames! :) Nu är det bara att blicka framåt mot sommaren 2014, som inte kommer att bli som nån anna sommar hittills ;)
För att återgå till vardagen så är det ganska så lungt på jobbfronten. Ska ha en ''halvsemester'' från to-lö. men dessa dagar måste jag ändå besöka jobbet så kanske jag skall sluta lura mig själv att de e semester och se det som kortare dagar. Har planerat att åka till simhallen med Victoria och försöka uppta simmandet som vi har haft paus från hela sommaren. Försökte i dag anmäla mig till en zumba&muskeltränings (mi) kurs och fick reservplats 37!!!#@¤! gaah!

Som loppukevennys tänkte jag lägga upp några bilder från midsommaren som vi firade här hos oss med hela fina gänget. Jag tycker om bilderna så mycket och har tänkt lägga upp dem läng redan. Ha det gött !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar