söndag 22 september 2013

Lazy sunday

Livet kan vara jobbit ibland. Är för lat för att göra nåt men för pigg för att ligga på soffan. Så att lyssna på lite gamla mariah carey låtar och blogga kändes som en lagom syssla. Jag var ut med några jobba kompisar igår. Vi hade en väldigt kul kväll ,trevligt med variation. Men dagen efter är alltid dagen efter. Daniel jobbade igår natt så han ligger ännu inrullad i täcket.
Det var meningen att Erik, Anna och lilla Wilma skulle komma till oss i helgen men såklart blev Wilmsen sjuk så vi får skjuta fram det igen.
Jag hade ''semester'' på torsdag och fredag. Gjorde ingenting speciellt, tog det mest lugnt och städade.Var till frissan i veckan oxå efter att ha sett mardrömmar om min utväxt så jag antog att det måste betyda något och ringde och fick tid till samma dag. Eftersom min favvo frissa är nånstans i Europa för tillfället så var jag tvungen att fixa frillan här i stan. Valde bara att färga och blev riktigt nöjd. Tror att jag skall slänga mig i soffa nu och ladda inför kvällens zumba :) Trevlig söndag!


3 kommentarer: