fredag 20 april 2012

FREDAG!

Dit for den veckan, undrar var jag har varit när fem dagar bara har svichat förbi.. Säger inte att jag har något emot att det är helg men ibland känns det som att livet bara flyter förbi..MEN det var därför jag började med att blogga in the first place, skriva ner, minnas och tänka på dagen för alla dagar räknas. Minns det. Sitter som bäst i soffan med dom finaste doggisarna i världen och lyssnar på då den finaste fästmannen i världen ligger i rummet brevid och ''sover djuupt'' med andra ord snarkar så taket lyfter. But I love him anyway. Han ska jobba i två nätter, oftast är det ganska ensamt när han är borta men i morgon blir det ändring på det för då får jag systrar x2 på övernattning. Ojj så kul de ska bli, lite shopping, girltime, säkert en bra film och bara att vara me sabina och sofie e super :)
 
Brukar vanligtvis ställa mig iväg på länk med hundarna denhär tiden men tittade ut just och det först och enda jag tänkte var NEJ.Snöslask/regn och blåser kall don't think so. Men det blev en lång en i går så kanske jag e förlåten. Om de e Daniel som snarkar så taket lyfter så är det min mage som kurrar så att golvet spricker (kom inte på nå bättre).. sooo PIZZA IT IS! Ha en trevlig kväll!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar