söndag 22 april 2012

Esse

Körde Daniel till tåget i morsse som skulle mot H:fors och Judas Priest keikka..hoppas killarna inte ställer till med större ordea på sin resa..But that's not my problem ;) Men däremot var jag just o kollade in min vän Fia's blogg och där var dom, biljetterna till Lady Gaga konserten i augusti. Åååh vad jag väntar, skall bli så häftigt att se henne ! Vi var nämligen förra sommaren och kollade Rihanna och hon var oxå fantastisk men ja tror nästan Gaga kommer att slå det vi såg i fjol, får se...

Hade ju som jag tidigare skrev S & S här hos oss på övernattning. Det blev nog verkligen shopping för hela slanten, även fast jag inte köpte något själv men flickorna hittade massa snygga plagg. På kvällen lagade jag taco&tortilla och så tittade vi ett par filmer men det blev nog mest prat och manikyr av det hela, så av filmerna minns inte jag så mycket av i af.
På morgon efter att jag hade fört D till Bennäs så körde jag och flickorna mot Esse och där har jag spenderat i princip heela dagen. Tittat Happyfeet 2 med mamma, ätit mammas mat, tittat funny cats på youtube med mamma så med andra ord en hel dag med MAMMA..I lav juu veri meni <3 

Här är några bilder från helgen med flickorna , en ny stil vi har funderat på...
Puss Hej!






 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar