måndag 23 april 2012

SOLEN!!


Äntligen kom den , Solen! Åå så jag har väntat på dig. I dag var första dagen på länge som det kändes att, jaa-a kanske våren och sommaren kommer trots allt snö och regn vi har fått i överflöd. När jag gick x -antal gånger genom växthusena i dag så märktes det på blommorna oxå hur dom började
sträcka på sig när solen sken.
Efter jobbet gjorde jag trädgårdsarbete i egen trädgård. Rev ner en clematis som i höstas hade börjat invadera ett större område än vad den har fått tillåtelse. Så jag bestämde mig för att ta bort den helt och hållet och gör istället en blombänk där var den har varit och planterar nån annan klätterväxt dit i stället sen mot sommaren.

                                          En hel skopa full av torkad clematis ;)
  

                                         Tyvärr ingen bild före men här är i af slutresultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar