fredag 27 april 2012

It's friday...again?!?

Huups vad veckan har gått fort, men jag antar att jag har haft mycket att göra då jag inte ens haft tid att blogga ;) Idag har vi städat med D, fredagar e våra städdagar, bästa med städdagarna är att det sällan är  jag som behöver städa för D brukar oftast göra det innan jag kommer hem från jobbet..(det är orsaken jag alltid hamnar att vara övertid på fredagar) Men i dag hjälppist vi åt och ÄNTLIGEN fick D fixat lampan i kläd skrubben som har varit sönder i ett halv år, liksom haloo! hur länge tog det att fixa.. 1 minut..gaah!

Kom för en stund sedan ur bastu, finns inget bättre än bastu och att slänga på och riktigt ordentligt! Fick bada själv ikväll, D skulle som ordningsvakt på disco. Minns nog själv Sursik disco tiden, vi visste nog inte om nå bättre på den tiden men oj så roligt vi hade :)
En annan sak som e roligt e att vi skall till Fia & Pers i morgon för att fira vappen,  vi var lite osäkra vilken dag man egentligen skall fira vappen men för vår del blir det lördag!



 

2 kommentarer: