torsdag 17 maj 2012

Del 2

Imorgon gäller del 2 av mitt yrkes prov, första delen gick fint, utan problem. Läraren kryssade i 3 nästan på alla. (förutom byggandet av växthus där fick jag bara 2, liite suurt jag som har byggt så många växthus i mitt liv) Skalan är från 1-3. Är inte så nervös inför morgondagen , väntar bara på att det skall vara över så jag kan fortsätta leva normalt igen ;)
Idag var igen en såndär random ledig dag och dom gillar vi. Det här låter lite fel nu men som tur regnade det hela dagen så då fick jag oxå ha ledigt. Men i stället så har jag och D ''installerat'' en sak på vår terrass (kolla bild) och D har plockat ogräs och jag har fredas städat på en torsdag. Men visst har jag en duktig gubbe som plockar ogräs elr hur! :)

Vi avslutade dagen med att titta på  FINLAND-USA! Ooo jaa-a visst var de en fiin avslutning på dagen!!

Tadaa! Fick den från butiken för den hade gått söder så de kunde inte sälja den, men händiga Dani fixar allt.

Beebisar <3


Bloggen ville tydligen inte publicera detta inlägg i går kväll och märkte det först nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar