tisdag 15 maj 2012

Imorgon gäller det, del 1

Imorgon skall jag visa vad jag går för om jag är en tillräckligt bra trädgårdsmästare eller inte. Hmm, får se hur det går. Dom latinska namnen börjar sitta och fick ''riktiga'' instruktioner på hur jag skall blanda gödsel, så nu känns det ganska lugnt. Läraren som skall komma och bedöma mig är inte heller en person som gör mig nervös eller näsvis ;) (för det finns vissa sådana i vår skola) Keeping my fingers crossed.

Beställde här om dagen ett unna-dig-själv-paket. Hittade den här via en vän på facebook som oxå hade beställt den och var väldigt nöjd. Kollade även upp andra produkter på sidan och tycket i af att makeup var ganska billigt. Tycker nog att paketet är värd priset , 2st mascara, puder+solpuder, ögonskugga, eyeliner, läppglans och ännu alla dom där penslarna och baggen, inte så blodigt va? Lägger upp en bild sen när den har kommit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar