torsdag 10 maj 2012

Long time no see..

Ojoj va det har varit mycke den här veckan IGEN! Det är mors dag på söndag och inom den här branschen är det bästa försäljnings helgen på hela året. Vi har packat och packat blommor i mängd och massor. Pappa har kört ut fulla lass hela veckan och lika så våra så kallade ''marketti pirkot'', men vad vi har lärt oss av det här är att håller humöret uppe och pushar varann så är ingenting omöjligt..

En sak som har har sådär smått irriterat mig är att jag nästa vecka skall ha yrkesprov. Blää! Liksom hur svårt kan det vara, jag skall bevisa att jag kan det vad jag håller på med varenda dag och förklara vad vi sysslar med. Men ändå ! Om jag skall vara ärlig så är det dom där latinska namnen som irriterar mig mest. Kommer ändå inte att komma ihåg dem, blanda ihop dem eller inte veta alls. Får se hur det går. Tror jag ska ta en powernap nu och sedan läsa latinska växtnamn resten av kvällen, va ska ni göra ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar