onsdag 30 maj 2012

Ny bil!

I dag har vi köp eller bytt till en nyare bil. Den e mindre kört med och 2009 årsmodell. Den e nästan som ny kan man säga. Fin e den och turbo har den oxå. Mamma prov åkte den i måndast men jag tror nog att de e säkrast att du håller dig till bussen :) Nåjaa, nu hålls gubben nöjd ett par år igen.

Har jagat efter skor till min ''outfit'' som jag ska ha på studentfesterna i helgen. Men skor det hittar jag icke!!! Klänningen som jag ska ha går i blått så jag ville vara lite modig och ha blåa skor. Har inte hittat nå än men kanske det nappar på freda, sista-chansen-att-hitta-skor dagen. Jag har gått igenom alla affärer som säljer skor i Kokkola och det är nog bara att konstatera väldigt dåligt utbud.
See you next time ..



Nya Skodan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar