söndag 9 september 2012

I'm Alive!

Nu är det verkligen att tag sedan blogg Ina har varit i farten. Borde börja med att tacka mina läsare för att de troget läser min blogg även fast de fått läsa samma inlägg i 1½ månad. TACK! Ni betyder mycket för mig (ni vet vem ni är).
Sommaren börjar vara förbi och mycket har hänt sen sist. Har mycket att berätta om eftersom jag inte bloggat under den roliga delen av min sommar, semestern mm. Kommer inte att skriva om ''min sommar'' än men lite i gången. Det som jag däremot kan dela med mig av är festen som vi var på igår. AWESOME! Vännen Fia fyller 23 år på tisdag men vi hade ordnat ett surprise party åt henne. Med hot tortilla, najs jacuzzi, bra musik och trevligt sällskap så kan man säga att det blev en väldigt lyckad fest. :)
Den här söndan har varit en helt bra dagen efter. Började med frukost i Purmo, sen krama familjen i Esse, sen styrde vi kosan hem för att pussa på hundarna. Strax där på lag jag länk kläderna på mig och for med Märta på en 1½h länk. Sköönt! Men nu börjar jag vara redo för sängen och avslutar här.

Kram Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar