söndag 16 september 2012

Kalas vecka

Denna vecka har firat födelsedaga för fullt. Fia vännen i tisdas bästa Mamma i onsdas och bejbi(15år) Kasper i torsdas så ni kan ju tänka er hur vi rullar hos oss. En kul överraskning vi fick i dag som vi oxå borde fira är att vi fick soffan såld ! Tills nu har jag varit så led att den tagit så stor utrymme i förrådet men nu när vi lyfte ut den och lag alla kuddar på plats och tittade på den en stund började ja ångra mig..Nääh just kidding, fin e den nog och skulle nog köpa den igen om den var till salu men är väldigt nöjd med vår nya ektorp.
I fredags var jag tillsammans med vännen Märta på Kokkolas version av spotlight, Kulturens och handelns natt. Vädret var inte det bästa men vi spenderade mest tid i att gå i alla affärer och shoppade loss ''liite''. Innan hemfärden for vi ett varv till Kilta och sen hem. Lördag för-och eftermiddag var jag och sålde höstblommor i Nedervetil på höstmarknad, helt kul fast lite mer action skulle det nog ha fått vara. En liten slant förtjänade jag nog så the boss var nöjd ;) Men nu gått folk skall zumba kläderna på! En zumba feelis låt skall jag bjuda på ---->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar