måndag 5 november 2012

Halloween

Vilken lyckad Halloween fest vi hade i helgen :) Tack till Per & Fia igen! Alla hade klätt ut sig och en såg värre ut än den andra. Men jag måste bara skryta på min fästman för jag trodde aldrig att jag skulle få se honom klä ut sig MEN den dagen kom och han såg helt...hittar inga passande ord att beskriva det med men en upplevelse var de ;) Söndagen däremot var en dag jag skulle ha kunnat hoppa över. Tackar zumban än en gång som räddade mig från ''soffberoendet'' ;)
Tror jag går på högvarv i dag. Jag sov väldigt dåligt i natt, precis som om jag inte somnat alls på hela natten och klockan ringer 05:00. Med en dunder huvudvärk stiger vi glada upp och traskar iväg till jobbet! NAJS! Just gotta love mondays! Men även fast jag planerade hela dagen att bara jag slipper hem ska jag slänga mig i soffa och bara soooova heeela kvällen så ha jag donat å på med lite ett som annat, städat lite, vikt kläder, bakat pizza och skrivt blogg ;) Snart kommer väl väggen emot eller kudden ;) Nati Nati !
Här kommer en bildbom!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar