fredag 9 november 2012

Lediga Fredag

Konstigt då lediga dagar går så fort..hmf.. har spenderat största delan av denhär dagen i stan och desperat försökt hitta presenter. Födelsedagspresenter,farsdagspresenter ,julklappar men alltid är det lika svårt och så många att tänka på. Först min egen dubbeluppsättning av familj och nu även D's familj. Därför tänkte jag börja i tid i år men kom snabbt till det resultatet att utan press får jag ingenting köpt. Jag går och funderar, pillar, känner och går från butik till butik om och om igen å kommer hem med ingenting annat än en påse åt MIG SJÄLV!! Alltså varför skulle man bara inte kunna göra det enkelt för alla och köpa presenter till sig själv, då skulle de ju alltid bli en bra jul ur present synvinkel. Nåjaa skämtochsido... men nu vad jag egentligen skulle komma till var att redan i tisdas fick jag hem ett mumsigt paket från zalando som innehöll två par skor och åååh vad bra de passade. Är så nöjd och dessa skor kommer jag att förvara så högt som de bara går i vårt hus för inga tänder eller tassar skall någonsin få tag på dem, jag har trillat i den fällan så många gånger!

Trevlig helg alla!
Pusskram Ina



2 kommentarer:

  1. åååå, va najs skoor :D ja e så aavis på båda (men förstås liiti mejr på tömde brun ;) )

    SvaraRadera
  2. mmhmm! Men tiin svart e noo smokeing hot oxå! :)

    SvaraRadera